Sitios a los que me gustaría volver... Madrid




De repente, me he dado cuenta que hace mucho que no he vuelto a Madrid (¿cuándo fue la última vez?). No recuerdo el número de veces que he ido, pero sí unas cuantas a lo largo de los años y creo que no me canso... Me encanta la ciudad y la gente y además, siempre hay cosas que hacer y nuevos sitios por descubrir...

Me acuerdo de Madrid estos días porque una amiga se va de visita allí y podrá ver la nueva ampliación del Museo del Prado... Me acuerdo también porque me entero de que acaba de inaugurarse una exposición de Warhol y me reafirmo de nuevo pensando que Madrid cuenta con una oferta de exposiciones que ya quisiéramos en Barcelona...

Ahora mismo, en Madrid pueden verse las siguientes joyas:

1) Warhol sobre Warhol: el Warhol más íntimo y personal en “La Casa Encendida” (Fotografías de Warhol y otros artistas, algunos fotógrafos, como Robert Mapplethorpe, Richard Avedon, o Helmut Newton.
2) La historia sagrada del Siglo de Oro (Velázquez y los mitos) en el Museo del Prado
3) On Ice Madrid (esculturas de hielo)


En fin, este año ya es un poco justo...pero espero volverla a visitar muy pronto...

Comentarios

Sergi ha dicho que…
Mmmm, ja ens estem comparant. A vegades oblidem el que tenim a casa (Sota la bomba al Macba -amb obres de Jackson Pollock, Robert Motherwell, Willem de Kooning, Mark Rothko, Arshile Gorky...-; Un cos sense límit s a la Miró -Derain, Matisse, Picasso, Bacon, Giacometti, Chagall, Miró, Freud, Magritte, Staël, Klein, Tàpies...-; etc.)
Evidentment tot és millorable, i possiblement tinguis raó, però hem de donar suport al que tenim aquí, assistint-hi i disfrutant-ne.
I si, ja sabem on van els diners...
syl ha dicho que…
És veritat, és veritat...millor no queixar-se perquè BCN de tant en tant es posa les piles (tinc MOLTES ganes d'anar a la del Cos de la Miró...) però és que encara em dol que la gran expo de la Frida Kahlo anés a Madrid i a Galícia i no a BCN (!!!) Tb va haver-hi una de Liechestein que no va arribar a BCN... Em fa ràbia que després no voltin per aquí...però bé, penso en què dintre de poquet hi haurà una que té molt bona pinta sobre Chaplin al Caixafòrum :)))
Sergi ha dicho que…
Si, la de Chaplin... Sobre Frida recordo una retrospectiva fantàstica ja fa uns anys a l'antiga seu de la fundació la caixa, al pg. sant joan. També en van fer una sobre pop-art, amb liechtestein, warhol, haring...vull dir que tot passa en un moment o altre. Jo encara em tiro dels cabells per no haver anat a una retrospectiva de Schiele fa anys :(
syl ha dicho que…
ah sí? doncs ni idea...la meva afició a l'art és relativament recent i encomanada gràcies a gent propera i amb bon gust. Devia estar a la uni i aliena al món de les expos pq no em sonen... per cert, vaig poder veure alguna coseta de Schiele a Viena, però ben poquet :(
Sergi ha dicho que…
Schiele...(suspir)
Anónimo ha dicho que…
És una llàstima que molts catalans no volen anar-hi, per raons polítiques. Més catalanistes que jo n'hi ha pocs, però això no m'impedeix d'anar-hi, perquè ser catalanista no vol dir ser anti-Madrid, i com tu, en vaig gaudir molt, i vaig trobar la gent molt simpàtica.

Per cert, si hi tornes, i resulta que, com jo, vols sortir un dia entre setmana, i no és l'estiu, i per tant, sembla que no hi ha vida, vaig trobar un bar que em va agradar molt a la Calle de Cádiz. No em recordo del nom, però és un carrer molt petit, així que no hauria de ser difícil trobar-lo.

Tim
syl ha dicho que…
Tim m'ho apunto! :)